Spremljanje pouka v Italiji

Najino prijetno spoznavanje italijanskega šolskega sistema

Obdobje 21. stoletja, je obdobje sodobnega pogleda na nenehno učenje, hitri tempo življenja, izkušenjsko izobraževanje v tujini in nenazadnje zmožnost vživljanja v različne kulture ne glede na jezikovne ovire…

Znanje, spretnosti in sodelovanje so veščine, ki so pomembne in potrebne za osebnostno rast, socialno vključenost, aktivno državljanstvo in zaposljivost v družbi. Vsa navedena znanja so del kompetenc 21. stoletja katerim sledi tudi naša šola znotraj različnih projektov.

V času med 14. 4. in 19. 4. 2024, sva se v okviru Erasmus projekta udeležili senčenja (sledenje pouka) na Istituto Compremsivo di Gottolengo v provinci Brechia

Na kratko bova skozi najine oči zapisali, zakaj meniva, da se mora projekt obdržati in morda nadgraditi.

Kot učiteljici sva spoznali, da učitelji pri svojih urah, kjer uporabljajo CLIL metodo (poučevanje v materinem in angleškem jeziku) sledijo naslednjim cilje:

  • Delo z e-učbenikom je bil zasnovan tako, da je zahteval tako od učitelja kot od učencev aktivno vlogo.
  • Učenci ob pravilni uporabi e-učbenika niso bili samo opazovalci dogajanja na tabli, ampak tudi njegovi soustvarjalci.
  • Osnovni namen je bil, da je učence spodbudil k samostojnemu, ustvarjalnemu in poglobljeni izgradnji in razumevanju učne snovi ter bolj poglobljenemu in povezanemu znanju.
  • Uporabljali so orodje formativnega spremljanja pouka z vstopnimi lističi. Učiteljica je uporabila tehniko KAJ ŽE VEM? KAJ SEM SE NOVEGA NAUČIL/A? NOVE POJME RAZLOŽITI S SVOJIMI BESEDAMI.

Zagotovo si bova zapomnili – sproščenost, prijaznost, sprejetost, urejenost ter misli, katere je za naju zapisala  koordinatorica gospa Elena. V življenju naj štejeva nasmehe in svet ni takšen kot se zdi, ampak takšen, kot ga vidiš ti.

Z optimizmom in novim zagonom nadaljujeva najino strokovno poklicno pot.

 

                                                               😊 Petra (skala) in 😍 Vesna (pomlad)